niedziela, 20 czerwca 2010

Bez

Pewien mędrzec uważał, że prawdziwy filozof powinien żyć w wielkiej skromności. Nie posiadał prawie nic - nie miał nawet własnych butów. Mimo to jednak często widywano go, jak przechadza się po targu i przygląda uważnie wystawianym na sprzedaż przedmiotom. Wszystkich bardzo to dziwiło i wreszcie ktoś zapytał go, po co to robi. Odpowiedział: "Uwielbiam odkrywać, bez jak wielu rzeczy jestem doskonale szczęśliwy".
Tym mędrcem był Sokrates.
Nie bójcie się, nie zamierzam dziś namawiać Was do życia w ubóstwie :) Chciałabym tylko zaproponować Wam pewną zabawę. A konkretnie - wyzwanie Bez. Sprawdźmy, bez czego w naszych pracach możemy się obejść, z czego zrezygnować. Trafiają się wyzwania takie jak scrap bez ćwieka, kartka bez kwiatków czy praca bez wstążek. To łatwe, prawda?
Spróbujmy więc czegoś trudniejszego. Co powiecie na przykład na scrap... bez papieru?
Nie da się? Musiałyśmy spróbować!

Testy wypadły pomyślnie. Oto scrap bez papieru w wersji Wolfann:



i mojej:



Obydwie użyłyśmy tkanin zamiast papieru, ale jest przecież więcej możliwości - plastik, kora, drewno... Na pewno zaskoczycie nas jeszcze innymi rozwiązaniami! Zapraszamy więc do zabawy - czasem mniej znaczy więcej :) Sprawdźmy, bez czego uda nam się obejść.

Czekamy niecierpliwie na zdjęcia Waszych prac! Wysyłajcie je na adres craft.imaginarium@gmail.com do 29 czerwca.

6 komentarzy:

  1. Dawno temu zrobiłam scrap bez papieru, na płótnie (dokładnie - na kanwie).

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja na wieczku od puszki :)

    a Wasze prace cudne!!! Wolfannową widziałam na żywo:D- jest niesamowita w szczegółach - te chabry są obłędne!
    a o Michellkową się upomnę coby pokazała:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie, przy oglądaniu na zlocie zastanawiałam się, czy to z okazji "wyzwania bez" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o swietne wyzwanie, moze nawet ja sie skusze (pewnie na materialy bo drewna to raczej nie mam w domu oprocz mebli, a szkoda;d) swietne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Droga Drycho bardzo nam miło, że zaglądasz na naszego bloga !! jednakże posądzenie Nas o zerżnięcie tematu to delikanie mówiąc lekka przesada tymbardziej ,że prace BEZ czegoś pojawiają się co jakiś czas na różnych blogach i nie dają Wam prawa wyłączności .... Pragnę Cię również poinformować , iż tematy naszych wyzwań są ustalane z 6 miesięcznym wyprzedzeniem tak aby DT miał spokojnie czas na przygotowanie prac. Dzisiaj jest 23 czerwca i tematy naszych wyzwań są już ustalone do końca roku i raczej nie zamierzamy Wam ich przesyłać do akceptacji Pozdrawiamy DT Diabelski Młyn

    OdpowiedzUsuń
  6. temat idealny dla mnie :P gapa temat przegapiła i pewnie się nei wyrobi :/,ale pomysł super!

    OdpowiedzUsuń