czwartek, 3 czerwca 2010

Nowe istnienia

"Nowe istnienia" na dobre zadomowiły się na Craft Imaginarium :)
W każdej notce-mam nadzieję - nie zabraknie Waszych tworów! Więcej informacji na końcu notki, tymczasem - zapraszam do zachwycania się istnieniami wyłowionymi z sieci!

*

*

*

Filmiki użytkownika hanano001 z youtube powalają mnie na łopatki!
Lalki użytkownika hanano001 z youtube powalają mnie na łopatki!
Nie wiem, co bardziej.



*

*

*


*

*

Filcowe stwory Kasey Sorsby odkryłam niedawno:

*

Nesca: uwielbiam:



*


*

gitarująco-chodząca-tańcząca dollfie: :)



*

Na koniec zalążek lalki Pauliny: urzekła mnie ta twarz:
*

Już nie raz słyszałam zdania, że procesy lalkowo-twórcze są ciekawe. Ba! Sama uwielbiam wiedzieć, co lalka ma w środku.

Oglądanie lalkowych narodzin znając skończoną postać jest odkrywaniem tajemnic. Czekanie na zdjęcia relacjonujące kolejne postępy nad lalką są bardzo ekscytujące. Człowiek nie może wytrzymać, by zobaczyć końcowy efekt!

Dlatego w następnym odcinku "nowych istnień" będę przedstawiać właśnie te momenty! Poszczególne części, etapy, relacje!

Gorąco zachęcam do przesyłania waszych prac work-in-progress na naszą skrzynkę pocztową craft.imaginarium@gmail.com z tytułem "nowe istnienia-narodziny".
Podpiszcie swoje zdjecia, opowiedzcie coś o nich!
Czekamy do drugiego lipca. :)

1 komentarz:

  1. Thankyou so much for including me among theses talented artists!

    :)

    OdpowiedzUsuń