czwartek, 6 maja 2010

nowe istnienia - następna dawka lalek!

Pamiętacie jeszcze o lalkowym wyzwaniu?
Przypominam, że na Wasze twory czekamy do 20. maja. Zdjęcia możecie wysyłać na nasz adres craft.imaginarium@gmail.com z tytułem "nowe istnienia".

Tu pierwsza notka "tworzymy nowe istnienia", tymczasem druga dawka lalek:


Na początek subtelnie: Paola Zakimi przedstawia:









*

Coś o Koralinie:)

*

Strange Dolls prezentuje:







*

Panny Abi Monroe:







*

Kocie dollfy Ewy "Eff" Subocz:

*

Trailer do filmu Zemsta Hebalończyka (w oryginale "Strings")

*

Czas na niezwykle utalentowaną Tireless Artist:
Sunday7 by Tireless Artist.




professor5 by Tireless Artist.


*

Oglądaliście Serię Niefortunnych Zdarzeń?
Rodzeństwo Baudelaire we wstępie filmu wygląda jak papierowe postacie:

*

zwierzaki oso_polar:




fisheye + amigurumi = <3 by oso_polar.
*

Irenka autorstwa Ewy Cechowicz:

*

Urocze pacynki Michelle:

*

Dla fanek weselszych lalek -laleczki littlejadie:
SALE- Kawaii  Panda Hat Girl and Panda Friend - Polymer Clay Sculpt

SALE- Kawaii Panda Hat Girl OOAK Polymer Clay Doll
*

Na koniec videoklip Emiliany Torrini "Heartstopper"

*

Pamiętajcie o wysyłaniu swoich lalek na naszego maila! :)

4 komentarze:

  1. Uwielbiam te wszystkie lalki ,chętnie bym wzięła udział w wyzwaniu,ale totalny brak czasu niestety mi nie pozwoli.Ja jestem zachwycona tymi:
    http://marlaineverhelst.com/gallerym.htm
    Są boskie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja troszkę inne laleczki dziś robiłam, malutkie laleczki na ślubne karteczki, że tak powiem ;)))
    http://sentymentyiprezenty.blogspot.com/2010/05/pokaz-mody-slubnej.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak się składa, że od 2 tygodni męczę nową lalkę...będę miała bodziec, by ja w końcu skończyć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. witam ;) Jestem zaskoczona ile osób przyznaje się do zabaw lalkami ;) Myślałam, że jest "nas" mniej... Ja oczywiście też do tych osób należę, i to już od długich lat. Zapraszam do mnie na bloga, można pooglądać obrazki!

    OdpowiedzUsuń